Päävalikko

Etusivu
Foorumi
ALMA Forum
Tervetuloa, Vieras
Ole hyvä ja Kirjaudu.
Vs:Moro! (1 katselee) (1) vierasta
Esittely
Siirry alas Vastaa viestiin Suosittu: 0
Aihe: Vs:Moro!
Katja Saapunki (Jäsen)
Juniorikäyttäjä
graphgraph
Ei paikalla Napsauta tässä nähdäksesi käyttäjän profiili
Sukupuoli: Nainen Saapunkiteam website Asuinpaikka: Kiiminki Syntymäpäivä: 1975-01-01
Moro! 20.03.08 08:25  
Tervehdys Kiimingistä, Oulun lähistöltä! Minä olen täällä palstalla KatjaS nimellä. Perheeseemme kuuluvat minun lisäksi mieheni Reima ja syksyllä kouluun menevä Mirka 7 v. Koiruuksia on kaksi, Rocky 13 vuotta ja Rafi 2.5 kuukautta. Vanha herra Rocky on samojedi-saksanseisoja mix ja juniori Rafi on malamuutti. Viralliselta nimeltään Tulisalon Spirit of Wilds.

Meillä siis opetellaan taas pitkästä aikaa elämää koiranpennun kanssa. Rockyn kanssa ei vetohommia huonojen lonkkien takia kovin paljoa ole harrastettu, lähinnä pyöräilyä ja hiihtoa, mutta Rafin kanssa on tarkoitus alkaa vetohommien opettelu. Muita harrastuksia on sekalainen määrä, mutta viikonloput kuluvat pääasiassa Koillismaalla mökkeillen.

Semmoinen on meidän porukka ja tässä vielä _link_ki meidän sivuille: http://www.elisanet.fi/saapunkiteam

Ilmoita moderaattoreille   tallennettu tallennettu  

Viimeksi muokattu: 20.03.08 08:30 KatjaS.
  Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.
Katja Saapunki (Jäsen)
Juniorikäyttäjä
graphgraph
Ei paikalla Napsauta tässä nähdäksesi käyttäjän profiili
Sukupuoli: Nainen Saapunkiteam website Asuinpaikka: Kiiminki Syntymäpäivä: 1975-01-01
Vs:Moro! 15.04.13 11:19  
Jaahas, meidänkin esittely täällä palstalla oli jo hivenen jäänyt ajastaan jälkeen eli tässäpä päivitys tälle vuosikymmenelle

Vanha herra Rocky siirtyi toisille lumikentille syksyllä 2009. Ja sen jälkeenhän meidän malamuuttilauma on tietenkin kasvanut kasvamistaan.

Tällä hetkellä malamuutteja on neljä. Kaksi urosta: Ráfi ja Fami sekä kaksi narttua: Seita ja Sigga. Ráfi on nyt 5,5v, Fami (Ráfin poika) 3,5v, Seita 1v ja Sigga 11vk.

Ihmislaumakin on kasvanut eli perheessä on tyttären lisäksi myös pojanviikari.

-Katja-

Ilmoita moderaattoreille   tallennettu tallennettu  
  Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.
Siirry ylös Vastaa viestiin